søndag 18. august 2013

Vil du vinne årets flotteste sybok?



OBS: BLOGG-LOTTERIET ER NÅ AVSLUTTET OG VINNEREN ER TRUKKET!



De to populære bloggene Heilt spesiell og Jubel foreligger endelig i bokform.
Damene bak bloggene, Kristin Thorsnes og Ane Sund, startet sykarrierene sine med å designe klær til egne barn – og i Sy glade klær til glade barn deler de sine beste oppskrifter. Forfatterne formidler syglede og kreativitet med stor entusiasme i denne fargesprakende boken. De presenterer 66 oppskrifter med ulik vanskelighetsgrad på bl.a. bukser, kjoler, skjørt, jakker, luer, bodyer og gensere. Alle plaggene er sydd i myke stoffer som passer perfekt til små barn. Mønstrene kommer i størrelsene 56 til 128 cl. Med på kjøpet får du mønsterark i full størrelse og en instruktiv syskole.

For å være med i trekningen gjør du følgende:

1) Link til konkurransen på din blogg og/eller facebook .
2) Signer under innlegget her (Husk å få med kontaktinfo/mailadresse)

Vinneren blir trukket og annonsert på bloggen lørdag 24.august klokken 20.00

74 kommentarer:

  1. Jaaaa, vil ha!!!
    hannesvensen2@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Jaaaaaaaaaaaatakk!! Denne ønsker å flytte inn i bokhylla mi :D

    SvarSlett
  3. Denne boken står aller høyest på ønskelisten min!!!:) camillahiimegeland@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Ja takk ;) solveigse@gmail.com

    SvarSlett
  5. Å ja! Den boken ønsker jeg meg virkelig!! :) meta.gun(@)hotmail.com

    SvarSlett
  6. Jeg har allerede ryddet plass til denne i bokhylla :D
    Jeg skrev et blogginnlegg der jeg linket til deg :)

    SvarSlett
  7. Jaaaa,denne boka har eg venta leeenge på! Vil veldig gjerne vinna =) Linker til deg på fb =)

    Lene

    lenefyl@haugnett.no

    SvarSlett
  8. Gleder meg enormt til denne boka!! Delt på fb også!!

    SvarSlett
  9. Ja denne vil eg vinne... linket til bloggen din på facebook. hu-mor@hotmail.no

    SvarSlett
  10. Jaaaaa!!!! Høstens stroe høydepunkt!
    Marianne_ofsti@hotmail.no

    SvarSlett
  11. ja denne vil eg vinne:) maren_olie@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Å denne boka er et "must have", jeg vil veldig gjerne være med :D

    hjertemothjerte @ hotmail.com

    SvarSlett
  13. Å ja det vil jeg gjerne:)
    akacmka@gmail.com
    Har delt på facebook

    SvarSlett
  14. Har delt på FB :)

    Vil gjerne vinne denne :) lindaf10@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Jeg blir gjerne med i trekningen, har laget innlegg om konkurransen i bloggen min.

    SvarSlett
  16. Hadde vært kjempespennende. ellen.karin.hennie@online.no

    SvarSlett
  17. Denne har jeg gledet meg til kommer !! soand3@gmail.com

    SvarSlett
  18. Ønsker meg!!!♥
    tordis@jkn.no

    SvarSlett
  19. Ja,klart jeg vil ha!
    linejea@online.no

    SvarSlett
  20. Kjempefin bok med masse flotte modeller. Vil gjerne være med i trekning. Delt på facebook :) mariannegrini@gmail.com

    SvarSlett
  21. Linket på bloggen, og krysser armer og bein =))

    sivsepostattgmæildåttkåmm

    SvarSlett
  22. Ja, eg vil gjerne vinne boka !!!! Skal straks dele på Facebook :)
    Therese Marie Kjetilstad, aareskjoldtm@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Denne boka ønsker jeg meg VELDIG!
    Gleder meg til å følge bloggen din, glad jeg fant den via facebook.

    beste hilsen fra Solveig

    SvarSlett
  24. Klart jeg vil vinne! For ei flott bok, skikkelig må-ha!

    SvarSlett
  25. Kan ikke vente med å bla i den!!!

    SvarSlett
  26. Denne boka vil jeg gjerne. Har delt på fb :-)
    karinilsen67@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Vil gjerne være med å prøve lykken her :)

    Mvh Anita
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  28. Håper på lykkelodd her, delt konkurransen til min FB!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Hei, denne boka ønsker jeg meg veeeeeeldig mye:)trenger sårt litt ny inspirasjon:)
    Mvh Hanne Nilsen
    Mail adresse hanne-Solveig@nordtroms.net

    SvarSlett
  30. Kjempe herlige klær dere lager! Det er en stoooor inspirasjon bare det å se på bildene, så det hadde vært supert å vinne boken og kanskje prøve seg på å lage klær til mine søte små :)
    Har delt konkurransen på facebook :)
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  31. Denne boka har eg veldig lyst på!!!
    nallemin@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Så gøy, har delt konkurransen på facebook:

    Kristine_203@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Ja!!! stine.sunnhordvik@gmail.com

    SvarSlett
  34. Klart jeg både deler og ønsker meg boka :)
    post@belovedyork.com

    SvarSlett
  35. Denne håper jeg at jeg vinner! :) frieblonder@gmail.com

    SvarSlett
  36. Å ja, denne vil jeg gjerne vinne! Takk for giweaway!

    liv (at) risvaag.no

    SvarSlett
  37. Denne boken hadde vært artig å ha :) Har linket på facebook.
    eide_ragnhild@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Jeg vil gjerne være med i trekning! Har linket på fb. Hilsen fra Ingun englebarnogbolle@hotmail.no

    SvarSlett
  39. Ja, jeg vil gjerne være med :)
    Linker på fb
    kaozblogger@gmail.com

    SvarSlett
  40. Gjett om jeg vil da!! Håper masse!
    Linker på FB. -Linda-
    linda_aarskog@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Å, ja takk, veldig gjerne=))
    Har skrevet et eget innlegg om konkurransen på bloggen min!

    SvarSlett
  42. Denne boka må jeg ha!!! Har linket i FB
    gunita.dahl@hotmail.com

    SvarSlett
  43. Åhh.. den boka så innmari spennende ut. Har delt med mine venner.
    Håper att jeg blir den heldige vinner så jeg kan sy masse fint til mine barn! <3

    SvarSlett
  44. Jeg vil også vinne :) Har delt på FB :) Hilsen Hege. hegha2@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Jatakk:) linket på facebook:)

    hilde.djuvik@gmail.com

    SvarSlett
  46. Denne boka vil jeg gjerne vinne:-) Har linket til på Facebook:-)

    gro.vidjeland@gmail.com

    SvarSlett
  47. Gleden meg masse. Ellen@dabb.no

    SvarSlett
  48. Den ønsker jeg meg :)
    metteli@hotmail.com

    SvarSlett
  49. Denne har jeg ventet på! kamillaaamot@hotmail.com

    SvarSlett
  50. Jeg ønsker ønsker ønsker meg denne, og har delt på FB.

    SvarSlett
  51. Gleder meg masse til denne boka, klart jeg vil være med å prøve meg, har linket dette i bloggen min :)

    SvarSlett
  52. Gjett om jeg er med da! Da jeg fikk ta en sniktitt i boka på nett, visste jeg at dette er en må-ha-bok! *krysser fingrene*

    SvarSlett
  53. Jeg er med! Fin bok :)

    SvarSlett
  54. Håper håper håper at jeg kan bli den heldige :):)
    Har linket til konkurransen på facebook :)
    p_beate_mari@yahoo.no

    SvarSlett
  55. Så flott giveaway. Har linket på bloggen min :-)

    SvarSlett
  56. Så flott giweaway,står på ønskelista
    Sølvi

    SvarSlett
  57. Denne boken ønsker jeg meg virkelig. <3
    eindseth@online.no

    SvarSlett
  58. Wiiii! For en konkurranse :)

    Jeg har linket til facebook og krysser fingrene hardt!

    anettesoumjensen@gmail.com

    SvarSlett
  59. :) Delt på fb. Boka står på ønskelista her :)

    mayeide@gmail.com

    SvarSlett
  60. Oh my. For En som skal lære å sy nå, så er jo den perfekt! Gjett om jeg vil ha!
    Lillesnorkus@gmail.com

    SvarSlett
  61. Åh, så fin! Som mama til to jenter, vil denne være helt perfekt!
    Klem, Anne Silje Olsen

    SvarSlett
  62. Hei! :) Jeg har linket på facebook :) Hilsen Tone, frklangenes@hotmail.com

    SvarSlett
  63. Vil haaaa! :) volvovero@live.no

    SvarSlett
  64. Denne ser super ut..jeg har delt innlegget på fb

    Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  65. Denne hadde vært midt i blinken her :) Innlegg delt på fb.

    inez.borgen@yahoo.no

    SvarSlett
  66. Åhhh, denne ønsker jeg meg virkelig :) Krysser fingre og tær og deler på Facebook :)
    gretahansen73@yahoo.no

    SvarSlett
  67. Denne har jeg veldig lyst på!
    Delt på fb :)

    SvarSlett
  68. Torunn Middelthon-Bruer28. august 2013 kl. 15:57

    Må bare ha den!! Delt på fb! torunnmiddelthon@yahoo.no

    SvarSlett
  69. Denne hadde vært perfelt!

    Klem fra Hilde

    PS: Bli gjerne med hos meg også om du vil

    SvarSlett

Blir veldig glad for all tilbakemelding. :)

Har dessverre opplevd en del spam-kommentarer her inne, og jeg ser meg derfor nødt til å innføre ord-gjenkjenning på kommentarene igjen.

Klem Maja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Hobbybok jeg har bidratt i

Følgere

Sybok jeg har bidratt i